00.07

Tjabba ellen här jag har ganska tråkigt nu innan jag ska lägga mig så jag lägger väl in ett inlägg!. Att åka skridskor är roligt har jag kommit på även fast om man kan ramla och få ont!. Jag har spenderat mina dagar på att plugga kolla ph annars har jag bara tagit det lugnt // miran är bäst // score! // fick ja med allt mister? ... bra!
futsalcup på fredag!!!! det kan dock gå hur som helst, har inte spelat fotboll på någon vecka och vi har haft uppehåll i en månad haha, men whatever. jag får en grymt bra fredagskväll iallafall.
imorgon åker Fanny "snabbast i världen" Persson, Lejla "messi" Basic och Mimmi "muren i målet" Paulsson-Febo till bosön. dåliga tjejer de där.. eller. lägg namnen på minnet, dom kommer bli stora

Kommentarer
Postat av: fffffff

diggar dig bror!!

2010-12-06 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0