21.56

idag är dagen som mitt lösenord till mina sms på telefonen sluta fungera efter att min kära vän lejla pilla lite när hon försökte komma på mitt hemliga lösen. sen skulle ja liksom knappa in de men då går de inte?
jag kan inte ändra lösenordet för att jag måste kunna de jag har nu för att ändra men det lösenordet fungerar liksom inte.. jag kan inte återställa telefonen för nej, då måste jag ha lösenordet till meddelandena. aaa men ja, kul. jag kan alltså inte öppna eller skicka sms. heheh hur ska detta gå.
men va gör de här om 100 år?! och vet ni vad? om jag nu skulle råka säga till pappa att min telefon gick sönder lite sådär så skulle han ba säga: sätt på dig skorna, kom, vi drar och köper en iphone 4... mmmh typ så enkelt är det. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0