23.20

ehh.. hej? bättre sent än aldrig, right.
seriöst vad ska man skriva om när man är en blogger.. iallafall, har haft ett grymt lov! har umgåtts med dom bästa.
  • Saw 3d va skitbra, verkligen värd pengarna, mmhm aa.
  • va ni än gör sätt er inte baklänges på en pakethållare och bli skjutsad.. kan sluta illa
  • bowlingen vann jag, typ.. eller?
  • ett tips från coachen. sov inte hos lejla om ni inte vill försova er. men sov där om ni vill ha riktigt jädra kul
  • och hörrni vet ni inte va ni ska göra, åk till ekäng! och nej jag har inte blivit bortfintad där någon gång nu senaste veckan, va snackar du om?
  • åk till mirra om ni vill äta upp er inför vintern och kolla film!!
  • och så vidare.
  • fint med punkter va? tänkte väl
vi får se hur det här med att blogga hit och dit fortsätter.. ja menar, har jag ideér? nej. har jag en bra kamera? nja. har jag något som egentligen är vettigt att skriva om? nej, eller om ni inte vill veta va vi gör i skolan och när jag ska träna förstås. orkar jag skriva "fint" och ha såna där påhittiga rubriker? nej verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: astriid

bra ellinho!

2010-11-06 @ 23:24:51
URL: http://astridwallden.blogg.se/
Postat av: mirabell

OOOOH vad jag saknar dej!!!!

2010-11-18 @ 20:37:06
URL: http://mirabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0