00.30

haha hej där. nytt år nya möjligheter!!! mitt nyårslöfte va att uppdatera bloggen ca 6 gånger om dagen. min dröm är ju att bli stor, stor inom fashionvärlden och de här ska bli mitt sätt att nå fram till de svenska folket. hahaaohi.
nej men ärligt, de är lov. Jul och nyår har redan varit och ja har haft det apbra. har spenderat mest tid med miraaa, vi bara glider runt och tar dagarna som dom kommer. egentligen kollar vi film, äter, spelar mariocart wii och sen äter vi igen men iaf.
träningarna har inte dragit igång heller.......... inget vi kan göra åt men min kropp och huve osv börjar få damp.
GRAN CANARIA OM SISÅDÄR 10 DAGAR
första dagen på sommarlovet 2010, grät, kom hem, böt tröja, satte upp håret i en toffs, drog till haga centrum, hämta ut ett paket, min älskade bräda!!
hade nya converse på mig haha, de va fint väder och hade ett helt sommarlov framför mig, oohhh

Kommentarer
Postat av: mirabell

FÖR VI CHILLAR JU INTE MEST I VÄRLDEN?!?!?!

2011-01-26 @ 23:41:45
URL: http://mirabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0